Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2016

To «ευχαριστώ» του Κώστα Νιαβή στην Π.Α.Κ. και στους προπονητές της


Ο 18χρονος ταλαντούχος Ευρυτάνας καλαθοσφαιριστής του Ο.Φ.Η. Νέου Ηρακλείου Κώστας Νιαβής με ανακοίνωση του ευχαριστεί μέσω της σελίδας μας την ομάδα της Πανευρυτανικής Ακαδημίας Καλαθοσφαίρισης και τους coach κ.κ. Μπαλωμένου και Ζαχαρόπουλο για την συνεργασία και την αμέριστη βοήθεια τους.

Η ανακοίνωση έχει ως εξής:
«Ευχαριστώ θερμά τον σύλλογο της ΠΑΚ και ιδιαίτερα τους προπονητές μου κυρία Κατερίνα Μπαλωμένου και κύριο Φωντα Ζαχαρόπουλο για αυτά τα χρόνια συνεργασίας μας .Ήταν αυτοί που πίστεψαν σε μένα και στις δυνατότητες μου δίνοντας μου θέση στην ομάδα και δίνοντας μου τα εφόδια για να προχωρήσω και να εξελιχθώ ως παίχτης .Σήμερα είμαι παίκτης της ομάδας Ο.Φ.Η Νέου Ηρακλείου αφού βρίσκομαι στην Αθήνα ως φοιτητής.»

Με εκτίμηση
Κωνσταντίνος Νιαβης